Viering 50 jaar Apeldoorns Beraad

Op zondag 1 juli wordt het 50-jarig bestaan van het Apeldoorns Beraad van Kerken gevierd.

Vijftig!

Het Apeldoorns Beraad van Kerken bestaat dit jaar 50 jaar.
Bijna tegelijk met de oprichting van de Raad van Kerken in ons land is het Apeldoorns Beraad van Kerken opgericht: we waren er toen in Apeldoorn vroeg bij, zullen we maar zeggen.
Dat jubileum willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan: op zondag 1 juli wordt u uitgenodigd om dit mee te vieren in de Grote Kerk aan de Loolaan. Vanaf 19.00uur bent u van harte welkom om alvast een kopje koffie te nuttigen en om 19.30uur zal de Versperdienst beginnen. Daarin willen we danken voor het bestaan van het Beraad en aandacht geven aan haar verleden, heden en toekomst.
De collecte tijdens de dienst is voor de Voedselbank in onze stad.

Nogmaals:
Hartelijk uitgenodigd om deze Versperdienst bij te wonen in
de Grote Kerk aan de Loolaan
Vanaf 19.00u bent u welkom op zondag 1 juli 2018!