Actueel

Datum: 20 september

Tijd: 19.30 uur

Plaats: gebouw Apostolisch Genootschap, Rademakersdonk 801

Opgeven verplicht: via dit formulier

Met dit concert willen we zoveel mogelijk geld ophalen voor de vluchtelingen uit Oekraïne!

Dat willen Kolya (9 jaar) en Sascha (7 jaar) uit Oekraïne ook deze avond. Zij zullen ons doen genieten van hun pianospel en ze hopen dat er veel, heel veel, mensen kijken naar hun optreden op de locatie zelf of via de live-stream en dat er deze vanavond veel geld wordt opgehaald.

Dagelijks zien we de verschrikkelijke beelden uit Oekraïne. Het is moeilijk voor te stellen hoe dit moet zijn als je daar woont als je geen oorlog hebt meegemaakt. Voor Kolya en Sascha en hun moeder Katja, en voor Maria en Natalia Bolduieva en Serghi Kazmin uit Oekraïne was dit de dagelijkse werkelijkheid.

Zij zijn naar Nederland gevlucht en ze leveren nu allemaal een bijdrage aan dit benefietconcert!

Maar dat doen ze niet alleen. Ze krijgen daarbij hulp van de mannenkoren De Amore en het Gelders Politie Mannenkoor. Daarnaast zullen professionele muzikanten van Instrument van Vrede en een delegatie van het zangkoor van het Apostolisch Genootschap in Apeldoorn een bijdrage doen.

Opgeven is verplicht! Zeker als je het concert op locatie wilt bijwonen, gezien het beperkte aantal plaatsen.

Er is ook de mogelijkheid om dit concert via een live-stream bij te wonen. Voor entreegeld (richtprijs 5 euro) wordt u een link toegestuurd voor het concert.

We hopen op veel toehoorders zowel fysiek als voor de live-stream!

Geef u op voor dit benefietconcert door dit formulier verder in te vullen!

Donaties graag op rekening nr NL77 ABNA 0410081612 t.n.v. Stichting Peace Is The Way o.v.v. Voornaam Achternaam: Hulp Oekraïne

Dit concert wordt georganiseerd door Stichting Peace Is The Way en het Apostolisch Genootschap Apeldoorn.

Deze informatie is ook te vinden op: Benefietconcert | vredesweekapeldoorn

Link inschrijfformulier: https://arcg.is/10Kab

Actueel

Interkerkelijke paaszang zondag 31 maart
Van 20 t/m 28 januari 2024 is er de week van het gebed van eenheid.
Wij nodigen u van harte uit om met elkaar het 55 jarig bestaan van het Apeldoorns Beraad van Kerken te vieren in een feestelijk samenzijn.
Hierbij vindt u de eerste nieuwsbrief van JobHulpMaatje Apeldoorn
Het jaarverslag van 2020 is gepubliceerd.
Van de bijeenkomst op zaterdag 26 januari 2019 in de Lutherse Kerk in het kader van de Week van Gebed voor de Eenheid is een kort verslag gemaakt.